فروشگاه اینترنتی هندیجان کالا

  • ۰
  • ۰

بندر هندیجان

نقشه ی تجاری بندر هندیجان

 

هندیجان یک بندر تجاری است که از طریق آب های خلیج فارس با کشور امارات متحده عربی روابط اقتصادی (واردات و صادرات) دارد که هرساله میلیون ها دلار کالا خانگی وارد بندر هندیجان می شود و در بازارهای این شهرستان عرضه میگردد. از آن جهت که مناسترین قیمت کالا ها در این شهرستان ارائه میشود سبب شده از نقاط مختلف کشور جهت تهیه کالا های مورد نیاز مردم به بندر هندیجان سفر کنند.

 

نام(های) قدیمی هندیگان، اندیگان، مهرویان، ماهرویان، ماهروبان، مهروبان

 

 

شغل: 

همچنین لازم است اشاره کرد که در حال حاضر شغل اکثر مردم هندیجان بر محور واردات کالا از کشورهای همجوار خلیج فارس است که هندیجان را یه یک بندر تجاری تبدیل کرده و بازارهای آن مملو از کالاهای خانگی است که سبب شده از مناطق مختلف کشور به هندیجان سفر کنند.


 

بندرهندیجان یکی از شهرهای تاریخی ایران با قدمتی بیش از ۳۰۰۰ سال ، در جنوب شرقی استان خوزستان و در ۷۰ کیلومتری جنوب شرقی بندر ماهشهر و در شمال خلیج فارس قرار گرفته‌است. رودخانه‌ای موسوم به بندر هندیجان یا زهره این شهر را به دو نیمه شمالی و جنوبی تقسیم می‌کند.

 

 

 خرید اینترنتی از بندر هندیجان  

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی